FAQ

Hoe lang is de levertijd?

Als de producten op voorraad zijn lukt het ons vaak om dezelfde werkdag nog te verzenden als de bestelling voor 13 uur ontvangen is. We garanderen dat de bestelling de volgende werkdag verstuurd wordt. U ontvangt een track and trace als de bestelling verstuurd is. Houdt u er wel rekening mee dat de bestelling in het weekend niet verstuurd kan worden.

Wanneer gaat de huurperiode in?

De huurperiode gaat in op de eerstvolgende dag nadat het pakket door u is ontvangen.

Kan ik die Kniestep/Kniekruk ook reserveren?

Ja dat kan, wij raden u zelfs aan als u weet wanneer u 1 van onze hulpmiddelen nodig heeft om deze vooraf te reserveren. U kunt op het bestelformulier aangeven op welke datum u de bestelling wilt ontvangen.

Hoe krijg ik mijn bestelling thuisgestuurd?

De bestelling wordt verstuurd in een op maat gemaakte doos. Bewaar de doos goed, na de huurperiode dient u de bestelling in deze doos retour te sturen.

Wanneer moet ik mijn bestelling retour sturen?

Wij verwachten het product binnen 2 werkdagen na het einde van de huurperiode bij ons retour.

Zijn er retourkosten?

Bij een huurperiode van 4 weken of langer nemen wij de retourkosten voor onze rekening , u ontvangt aan het einde van de huurperiode een etiket per e-mail die u op de doos kan plakken. Bij huurperiodes korter dan 4 weken sturen wij u ook een retourlabel, de kosten hiervoor zijn €6,95.

Kan ik de kosten ergens declareren?

Op dit moment vergoeden de zorgverzekeraars nog geen kosten op loophulpmiddelen. U kunt altijd uw zorgverzekeraar navragen of dit wel bij u in het aanvullende pakket zit. Wij zijn druk bezig om dit in de toekomst wel vergoed te krijgen.

Is het mogelijk de huurperiode te verlengen?

Dat is geen probleem en zeker mogelijk. Als u wilt verlengen stuurt u ons een email. U ontvangt van ons dan een link waar u de verlenging heel makkelijk kan regelen.

Wat als het product niet bevalt?

U heeft na ontvangst altijd 24 uur de tijd om het product uit te proberen en retour te sturen zodat de overeenkomst ontbonden kan worden. De retourkosten zijn hierbij voor uw rekening. U dient dit binnen 24 uur aan ons kenbaar te maken via e-mail.

Mijn pakket is beschadigd geleverd, wat nu?

Mocht er zichtbare schade zijn aan uw bestelling, meldt dit dan aan ons binnen 12 uur na ontvangst. Stuur hierbij via email duidelijke foto’s van de schade. Wij zorgen voor een passende oplossing.

Krijg ik een gebruikershandleiding?

Zowel bij de kniekruk als bij de kniestep zit een duidelijke Nederlandstalige handleiding. Lees deze zorgvuldig door voordat uw gebruik maakt van het product. Bij een huurperiode krijgt u ook een retourinstructie.